Thursday, September 8, 2011

Deco Ideas for a Dreamy Bedroom...Ιδεες διακοσμησης για το δωματιο σας..

These days I am re-decorating and reorganising my bedroom and I have to admit it's a lot of work..so many books,old decoration stuff  no space and no money for huge changes..Next week I am posting the results to learn what you think about it.. it came out pretty nice and I didnt spend almost any money..But that's coming up later..Until then  me show you how I got inspired by these beautiful photos of bedroom decoration..
..............
Αυτες τις μερες κανω μια καλη οργανωση του υπνοδωματιου μου και διαφορες αλλαγες στη διακοσμηση..Στην αρχη επικρατουσε ενας πανικος παντου βιβλια παντου ομως,μια η αδερφη μου με τα σχολικα της μια εγω με την λατρεια στη λογοτεχνια κ σε πολλα ξενογλωσσα,παραμυθια κ βιβλια της σχολης δεν ηξερα τι να πρωτομαζεψω!Δεν ειχα κ πολλα διαθεσιμα χρηματα γι αυτη τη δουλεια οποτε χρειαστηκε ευρηματικοτητα και φαντασια..Τα εβαλα σε μια σειρα και τωρα το εχω ριξει στο ομορφο τμημα της διακοσμησης..δεν εχω τελειωσει αλλα μεχρι στιγμης ειναι πολυ ομορφο απο βδομαδα ερχονται κ φωτο να μου πειτε τη γνωμη σας!!Μεχρι τοτε σας δειχνω τι με βοηθησε να παρω ιδεες κ να χαλαρωνω οσο κανω διαλειμμα απο το ξεσκονισμα...



you ll see more next week !!On Monday we have another blogger in the Spotlight post stay tuned!
And Wednesday my deco suggestions :DD

have a nice weekend!!

περισσοτερα την επομενη εβδομαδα!Δευτερα παρουσιαση blog μην παραλειψετε να τσεκαρετε ειναι ελληνιδα και τεταρτη  προτασεις διακοσμησης  by caramellitsa <3
καλο σ/κ!!


kissses <3

caramellitsa

No comments:

Post a Comment