Tuesday, January 17, 2012

Confessions of a Chocaholic !!

wwho  doesn't like chocolate???
I have a confession to make..I love it!
Not only chocolate as a sweet taste,a little bite to cheer me up when I am tired but also love it as a colour..this dark brown colour...I have to admit that I am not that passionate about eating chocolate I love making sweets and usually not eat them..I just like the scent...
I am waiting for your confessions too...
All the chocaholics here!!

Οχι πείτε μου...υπάρχει κανείς εκεί έξω που να μην του αρέσουν οι σοκολατίτσες?
Εγώ το ομολογώ...
Δεν μου αρέσουν απλά οι σοκολάτες σαν γεύση γιατί πρέπει να σας πω ότι δεν είμαι πια και τόσο φανατική τρελαίνομαι να φτιάχνω γλυκά και να τα βλέπω παρά να τα τρώω..αλλά ένα μικρό κομματάκι πού και πού μας φτιάχνει τη διάθεση..Επίσης έχω μια αγάπη κ στο καφέ χρώμα το θεωρώ πολύ ζεστό,casual και πάει με πολλούς συνδυασμούς..

Περιμένω να ακούσω τις ομολογίες σας...όλες οι chocaholics εδω!!χιχι













isn's it like a milk chocolate bar?

........




many chocolate kisses from caramellitsa!!
πολλα σοκολατοφιλιά απο την caramellitsa!!


*P.S :Don't forget to join my giveaway  HERE
Μην ξεχάσετε το διαγωνισμό μου δείτε περισσότερα ΕΔΩ


No comments:

Post a Comment