Monday, September 27, 2010

2010 Ek Yerleştirme Haberleri

2010 Ek Yerleştirme Haberleri

2010 de Ek Yerleştirme Yapmak İsteyen Adaylardan Gelen Bazı Yorumlar

-2010 Ek Yerleştirme Hakkında Haberler Çıkıyor Biz Neye Göre Ve Nasıl Yapmalıyız 2010 de Ek Yerleştirme Tercihlerimizi

Televizyondan Takip Etmeye Çalışıyoruz Ek Yerleştirmeye İlişkin Basın Haberlerini

Fakat Ben Düşük Puan Almıştım Dersaneyede Gitmiştim İstediğim Puanı Alamadım 2010 öss sınavında Beklediğim Sonucun Çok Altında Geldi Ve Bu Sene 2010 Ek Yerleştirmeye Kaldım

Dersane Hocamdan Yardım Alıyorum Rehber Öğretmenimden

Sizlere Tavsiyem Bir Uzamandan Yardım Almanızdır

Öncelikle Seçeceğiniz Mesleği İyi Seçin Yağamayacağınız Üniversite Hayatını Yaşayayım Diye Üniversite Tercihi Yapmayınız İlerde Pişman Olursunuz

Meslekleri İyi Araştırınız Lütfen Sevdiğiniz Bir Mesleği Seçiniz İş Olanakları Fazla Olan

ki Ailenizle iLERDE Mutlu Olasanız Ya Anne Bana Sizin Yüzünüzden Bu Bölümü Seçtim Dememek için Doğru tercih Yapınız 2010 Ek Yerleştirmede

Ben Buraya Son Haberler Çıktıkça Ekleyeceğim Ek Yerleştirme Duyurularını

Yukarıdaki Yazıyı Beğendiyseniz Yorum Yazabilirsiniz içinizden Geliyorsa

Benim Sevdiğim Bir Söz VARDIR

Hayal Ettiğin Herşey Gerçekleşebilecek Olandır

Bazı Arananalr, 2010 ek yerleştirme haberleri, haber, haberi, haberini, haberlerini, ek yerleştirme hakkında çıkan basın haberleri, duyuruları, duyuru, açıklama..

Kaynak http://ekyerlestirme.net

No comments:

Post a Comment